Hvad sker der hvis udstyret bliver stjålet?

Open/close slider

Skulle udstyret blive stjålet, skal tyveriet anmeldes til politi samt forsikringsselskab. Du har flere muligheder:

1)     Anmeld skaden til eget forsikringsselskab. Vi skal som udlejer oplyse dig om værdien af udstyret.
2)     Anmeld skaden til os og vi sørger for at sende dig nyt udstyr.
3)     Ved leasingaftalens begyndelse kan man mod en lille merpris tilkøbe en all-risk total forsikring, der dækker alle former for pludselige skader, tyveri etc. Læs mere om all-risk total forsikring. (link til forsikrings afsnit)

Hvad hvis udstyret går i stykker i leasingperioden?

Open/close slider

Hvis udstyret går i stykker skal du aflevere udstyret til vores servicecenter, hvorefter vi vil foretage en fejlsøgning. Ved selvforskyldt skade, skal du som udgangspunkt selv betale for at udstyret bliver repareret. Skulle udstyret blive beskadiget på en måde hvor den almindelige fabriksgaranti ikke dækker, har du flere muligheder:

1)     Anmeld skaden til eget forsikringsselskab.
2)     Anmeld skaden til os, hvilket med stor sandsynlighed er billigere.
3)     Ved leasingaftalens begyndelse kan man mod en lille merpris tilkøbe en all-risk total forsikring, der dækker alle former for pludselige skader, tyveri etc. Læs mere om all-risk total forsikring. (link til forsikrings afsnit)

Udstyret er meget langsomt og fungerer ikke optimalt?

Open/close slider

Du har med stor sandsynlighed fået virus eller malware som sløver maskinen markant.
Du er velkommen til at indlevere eller sende den til vores servicecenter, hvorefter vi laver en gratis fejlsøgning.

Må jeg installere eget software på computerne?

Open/close slider

Ja du er velkommen til at installere eget software og programmer på computerne.
Vi tager ikke ansvar for eget software installeret på computerne.

Er der nogen gebyrer?

Open/close slider

Nej der er ingen gebyrer, så længe du betaler til tiden.
For sent betalte fakturaer udløser et rykkergebyr på kr. 100,- + rente.

Kan jeg forlænge leasingperioden?

Open/close slider

Ja, du kan godt forlænge leasingperioden. Leasingperioden løber automatisk i 6 måneder – herefter skal du selv opsige aftalen. Hvis du ønsker at forlænge, behøver du altså ikke foretage dig noget, da kontrakten løber frem til den opsiges.

Hvad sker der når leasingperioden udløber?

Open/close slider

Ved udløb af leasingperioden har du flere muligheder.
1) Du kan opsige aftalen. I så fald kontakter du os herom og returnerer derefter det lejede udstyr.
2) Du har mulighed for at købe udstyret til en aftalt pris. Hvis det kunne være interessant for dig, så kontakt os endelig.
3) Du kan forlænge leasingperioden. I så fald skal du ikke gøre noget – betalingerne fortsættes frem til aftalen opsiges af dig.

Kan jeg lease hvis jeg ikke har et CVR nummer ?

Open/close slider

Ja, du kan godt lease som privatperson eller hobbyvirksomhed, men vi forbeholder os ret til at opkræve et depositum sammen med førstegangsydelsen.

Kan jeg lease andet end de hjemmesiden viser?

Open/close slider

Vi har mulighed for at anskaffe IT-produkter efter ønske, så du er som kunde meget velkommen til at kontakte os med de ønsker du må have.

Hvor lang tid tager det fra man ansøger til levering?

Open/close slider

Som udgangspunkt tager det ca. 2-3 hverdage fra vi modtager betaling af førstegangsydelsen, til kunden har produktet. Der kan naturligvis være tale om længere levering, hvis varer er i restordre eller er med særlig konfiguration.